Reklamacje i zwroty
  • Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (tekst. Jedn.: Dz. U. z 2012r. poz. 1225) kupujący będący konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 10 dni od daty wydania mu towaru bez podania przyczyny. W przypadku skorzystania z takiego prawa Kupujący zobowiązany jest poinformować o zamiarze odstąpienia od umowy Sprzedającego, składając stosowne oświadczenie (POBIERZ FORMULARZ ZWROTU TOWARU), które może zostać wysłane pocztą na adres: Dział Reklamacji ASKOT.KRAKOW.PL ul. Babińskiego 71b, 30-394 Kraków, może to także zrobić drogą mailową na adres biuro@askot.krakow.pl. Zwracany w związku z odstąpieniem od umowy towar musi być kompletny (wraz z pełnym wyposażeniem i akcesoriami, stanowiącymi jego integralną część), nie może nosić śladów użytkowania wykraczających poza zwykły zarząd rzeczą. W miarę możliwości do zwracanego towaru należy dołączyć oryginał dokumentu sprzedaży, oraz wypełniony i podpisany formularz zwrotu towaru. Zaleca się, aby dokumenty przykleić na zewnątrz opakowania tak, aby Sprzedający miał do nich dostęp bez konieczności otwierania przesyłki. Koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie.. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość ASKOT.KRAKOW.PL zwróci Kupującemu jego świadczenie oraz wystawi Kupującemu fakturę korygującą, którą odeśle ją na adres Kupującego.
  • W przypadku odstąpienia od umowy należność zostanie przekazana na rachunek bankowy Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy.

 

 

  • Jeżeli po przejściu własności towaru na Kupującego stwierdzi on, że towar posiada wady fizyczne, lub jest niezgodny z umową może:
  • skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta) lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego ASKOT.KRAKOW.PL (dotyczy produktów objętych gwarancją)
  • złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową (podstawa prawna - ustawa z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego)
  • złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady (podstawa prawna - Kodeks cywilny).
  • Reklamacje związane z usługą on-line (np. nieprawidłowo naliczone koszty dostawy lub nieprawidłowe produkty znajdujące się w koszyku) można składać podczas telefonicznego potwierdzenia zamówienia przez konsultanta, bądź drogą mailowa na adresbiuro@askot.krakow.pl.
  • Zaleca się, aby Kupujący odbierając przesyłkę pokwitował jej odbiór w obecności kuriera z jednoczesną adnotacją, że przesyłka została dostarczona w stanie nieuszkodzonym albo że przesyłka nosi ślady uszkodzenia z jednoczesnym opisem tych uszkodzeń.
  • ASKOT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu, zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U.Nr 141,poz.1176 z późn. zm.) Kupujący traci uprawnienia określone w art. 8 ww. ustawy, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.
  • Osobą odpowiedzialną za zarządzanie procesem reklamacji w imieniu ASKOT.KRAKOW.PL jest kierownik sklepu.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl